U bliskoj saradnji smo sa GLS kurirskom službom, zajedno se trudimo da kupac dobije svoj paket u roku od 24 sata, sve preko toga je isključivo problem do logističke službe, i mi jedino možemo da utičemo na to da Vam osiguramo da će paket svakako doći na adresu.
Kurirska služba ne garantuje da će svaki paket stići neoštećen što i piše na njihovom zvaničnom sajtu ali mi se u 99% slučajeva trudimo da našim kupcima maksimalno izadjemo u susret i da prihvatimo oštećenje u transportu kao roba koja je oštećena pod garancijom ili određenim kuponom sa popustom pri sledećoj kupovini,
Ne, na žalost zbog prevelikih provizija i za nas a posebno za kupca, nećemo uvoditi opciju plaćanja karticama.
Nemate problema! Ukoliko je fabričlka greška, zamenićemo Vam isti uređaj u roku od 24 časa, ili jednostavno vratiti Vaš novac. Ovo se porazumeva ako se kvar prijavi u roku od jednog dana nakon preuzete pošiljke.
Veoma lako! Isti momenat nakon što paket biva poslat, na Vašu e-mail adresu će stići potvrdna pošta u kojoj se nalazi kod za praćenje pošiljke putem GLS sajta. Da pratite Vašu pošiljku posetite ovaj link.
Ne, zbog zaštite Vaših ličnih podataka tako i zbog lakše logistike i organizacije oko paketa, najbolje je da Vašu porudžbinu napravite putem našeg sajta
Garancija na elektroniku je 3 meseca, na mehaničke, tačnije fabričke greške garancija je 2 godine. Uz reklamaciju je OBAVEZNO priložiti originalan račun koji ste dobili u jednom od naših prodavnica.